Saturday 19 January 2013

 Assalamualaikum~ hello hello..sihat? (mcm la ade yg dtg jenguk kan) haha.... lame bebeno tak lepaking kat sini... so mlm ni singgah la sekejap, intai mane yg patut... sbb org tua2 kate kalo kite tinggal kn rumah lebih dari 3 hari rumah tu akn berhantu ade makhlus halus.. eh yeke? habis rumah (blog) aku aku ni berhantu la, sbb da be'bulan2 kosong xber update ..hhuuhu.. eerrrr~ seram plak bile cite sal hantu ni.;; jap2 kemerepekkan ape yg aku buat nie!!!

Aku singgah sekejap je pun, sbb nk tuka langisr baru (background) ..haha.. ce tgk da lain kan..haha

Ok la tu je pun aku nk cite... (batak kan) hahaha,,,peduli ape ,blog aku suka suki aku la kan.. huhu ..sekian~

(>‿◠)✌


~ oh ya~ BGM ku belom letak lg.. aci tak aku wat esok je? hehe..aci la ekkk..~ ^ ^


No comments:

Post a Comment